Salı

* HeLper Seçme SoruLarı 4

* Akick ve Access içerikLi SoruLar

Akick içerikli sorular:
Soru 1: Berkant nickini nasıl akicke alabilirim?
Cevap: /chanserv akick #kanal add Berkant!*@*

Soru 2: Helper ident’ini akicke almak istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv akick #kanal add *!Helper@*

Soru 3: Whois bilgileri verilen Berkant nickli kişiyi ip adresinden akicke almak istiyorum. Komut nedir?
Cevap: /chanserv akick #kanal add *!*@195.175.189.ZurnaNet-4533*

Soru 4: Yedi haneli nicklerin kanalıma girmesini istemiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv akick #kanal add ???????!*@*

Soru 5: “b” harfi ile başlayan nickleri akicke almak istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv akick #kanal add b*!*@*

Soru 6: “t” harfi ile biten nickleri akicke almak istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv akick #kanal add *t!*@*

Soru 7: İçerisinde “sex” kelimesi içeren nickleri (sexi_founder, lezsex, 18_sex_f gibi) akicke almak istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv akick #kanal add *sex*!*@*

Soru 8: Akickte olduğum bir kanala nasıl giriş yapabilirim?
Cevap: Farklı bir nickle kanala girip kanal içinde akickli nickine geçebilirsiniz.

Soru 9: Kanalıma bir kişi girdi. Sonra nick' ini değiştirdi. Bir de baktım ki akicke aldığım birisi. Akick de girişlerde etkin oluyor. Akick'i nasıl aktif edebilirim o anda?
Cevap: /chanserv akick #kanal enforce

Soru 10: Kanalıma nicki ''b'' ile başlayıp ''t'' ile biten toplam 5 harfli nicklerin; ident’inde ''sex'' kelimesi bulunan ve IP adresi 195 ile başlayan kişilerin girmesini istemiyorum. Komut nedir?Cevap: /chanserv akick #kanal add b???t!*sex*@195*

******************************************************
******************************************************

Access içerikli sorular:
Soru 1: Kanalımın access listesinde bulunan ve “b” harfi ile başlayan nickleri listelemek istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv access #kanal list b*

Soru 2: Kanalımın access listesinde bulunan ve “t” harfi ile biten nickleri listelemek istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv access #kanal list *t

Soru 3: Kanalımın access listesindeki “b” ile başlayan ve “t” ile biten nickleri listelemek istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv access #kanal list b*n

Soru 4: Kanalımın access listesindeki Berkant nickli kişiye kimin access yazdığını görmek istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv access #kanal list Berkant

Soru 5: Kanalımın access listesine ben (founder) hariç hiç kimsenin bakmasını istemiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv levels #kanal dis acc-list

Soru 6: Kanalımın access listesine sadece 9999 access’li nicklerin bakabilmesini istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv levels #kanal set acc-list 9999

Soru 7: Kanalımda ben (founder) hariç hiç kimsenin access yazmasını istemiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv levels #kanal dis acc-change

Soru 8: Kanalımda sadece 9999 access’li kişilerin access yazabilmesini istiyorum. Komutu nedir?
Cevap: /chanserv levels #kanal set acc-change 9999

Soru 9: Kanalıma sadece accessi olanların giriş yapabilmesini istiyorum. Komutu nedir?Cevap: /chanserv set #kanal restricted on

Soru 10: Berkant nickine access eklemek istiyorum. Ancak bu eklediğim access Berkant nickli kişiye op vermeyecek, kanaldan ATACAK. Bu mümkün mü? Mümkünse komutu nedir?
Cevap: /chanserv access #kanal add Berkant -1

Hiç yorum yok: