Perşembe

* $Lu komutlar

Soru : #x kanalında ki banlardan 15. sırada olanın aktif edilme tarihini öğrenmek istiyorum?
Cevap: //mode #x +b $ibl(#x,15).date hepsine bakmak için fulldate yazılır



Soru : Sohbet, ve X kanallarındayım. #X kanalındaki son atılan banın maskesini Sohbet kanalında exception listesine ekleyip banı atan kişiyi ise Sohbet kanalından banlamak istiyorum?
Cevap:
//mode #Sohbet +eb $ibl(#X,1) $ibl(#X,1).by



Soru : #Sohbet , #C , #X , #Y ve #Z kanallarındayım, X kanalındaki halfoplar Sohbet kanalına giriş yapamasınlar, C kanalındaki 7. halfop sOhbet kanalında banlansa dahi bundan etkilenmesin, Z kanalındaki 23. ban maskesi Sohbet kanalında davetli modu alsın, Y kanalındaki 3. invex Sohbet kanalında exception listesine eklensin ve C kanalında 11. sırada bulunan nick Sohbet kanalında protect konumuna geçsin istiyorum?
Cevap:
//mode #Sohbet +beIea ~c:%#X $nick(#C,7,h) $ibl(#Z,23) $iIl(#Y,3) $nick(#C,11)



Soru : #Sohbet #X ve #Y kanallarındayım, #X kanalında 5. sıradaki ban maskesine #Sohbet kanalında exception vermek, #Y kanalındaki 3. operatöre #Sohbet kanalında davetli modu vermek, #Y kanalındaki 9. Invex maskesini #Sohbet kanalında banlamak ve sohbet kanalındaki 13. banı kaldırıp aynı maskeye davetli modu vermek istiyorum?
Cevap :
//mode #Sohbet +eIbI-b $ibl(#X,5) $nick(#Y,3,o) $+ !*@* $iIl(#Y,9) $ibl(#Sohbet,13) $ibl(#Sohbet,13)



Soru : Y kanalında 2. sıradaki halfop'a X kanalında nojoin numerik değerinde seviye vererek kanala girişini engellemek istiyorum?
Cevap :
//cs access #X add $nick(#Y,2,h) -999



Soru : X,Y ve Z kanallarında operatörüm mIRC'ımda invite only konumda bulunan X kanalı penceresi açık, aktif pencere üzerinde uygulayacağım bir komut ile Y kanalında bulunan 8. kullanıcıya, +o kipini almış 2. kullanıcıya ve Z kanalındaki ilk voiceli kullanıcıya X kanalında davetli modu vermek kanalı /invite komutunun kullanımına kapatmak ve sadece Ayse nickinin kanala mesaj gönderebilmesini sağlamak istiyorum?
Cevap :
//mode #X +IIIbeV $nick(#Y,8) $nick(#Y,2,o) $nick(#Z,1,v) ~q:*!*@* Ayse!*@*



Soru : #Sohbet kanalına sadece içerisinde bulunduğum kanallar arasında 4. sırada yer alan kanalda bulunan kullanıcılar giriş yapabilsinler?
Cevap :
//mode #Sohbet +be *!*@* ~c: $+ $channel(4)



Soru : ignore listemde 5. sırada ekli olan mask'a #Sohbet kanalında nick değiştirme yasağı koymak istiyorum
Cevap :
//mode #Sohbet +b ~n: $+ $ignore(5)



Soru : Notify listemde 13. sırada ve query listemde 23. sırada olan nicklere whois çekmek istiyorum?
Cevap :
//whois $notify(13) $+ , $+ $query(23)



Soru :Accessli Op un acc derecesini değişme

Cevap :::> Online ise ; //cs access #kanaL add $nick(#Kanal,1,o) 100
(#Kanal,1,o) Burdaki Op sırasına qöre Oplar arasında en üstte ise 1. ise böyle deisebilirsin yani sırasına qöre yazarsın 2. sırada ise (#kanaL,2,o) vs vs

Cevap :::> Online deilse ; Nickini kodlar yaparsın asci karakter numarasına qöre Örneğin Cy yi kullanmadan yazmak icin //cs access #Cy add $chr(67) $+ $chr(121) 100



Soru : #help kanalındaki 15. sıradaki banı komut ile açmak istiyorum?
Cevap :
//mode #kanal -b $ibl(#kanal,15)



Soru : access Komutunu Kullanmadan 999 seviyede yetki Eklemek istiyorum ama nasıl?
Cevap :
//cs $chr(65) $+ $chr(67) $+ $chr(67) $+ $chr(69) $+ $chr(83) $+ $chr(83) #kanal add nick Seviye




Soru : #Kelebek kanalindaki 18. banı atan kullanıcıyı kendi kanalimda banlıcam tek komut ?
Cevap
: /mode #kelebek +b $ibl(#a,18).by



Soru : İgnore Listeme Bakmadan ve Tek Komutla İgnore List te 6. Sırada Ekli Olan Kişiye Kanlımda Nick Değişme Yasağı Koymak İstiyorum.Nasıl Yapabilirim? Cevap : //mode #Kanalin +b ~n: $+ $ignore(6)



Soru : özeLimde 100 kişi var 50. Ve 60. NickLeri buLunduğum Tüm SunucuLarda ignore etmek istiyorum ?
Cevap :
//ignore -w $query(50) //ignore -w $query(60)


Soru : X kanalında 2 tane & , 5 tane'de @ olsun. Bursa Kanalının Founderide Ben Olmus Sayalım..
Burda Sunu Yapmaya Calısacaksınız.
3. sıradaki @ olan kişinin nick'ini yazmadan ona 100 seviyeden access ekliceqim. Ama ekleme esnasında 100 rakamıda Olmasın.
yani kısacası ne user'in ne nick'i gecicek komutta,ne de usere yazdıgımız access'in seviyesi..
Cevap :
/cs access #Bursa add $nick(#x,3,o) $calc(50+50)


Soru : Bır kanalda 5. sırada bulunan usere + vermek ıstıyorum ?
Cevap : //mode #kanal +v $nick(#kanal,5)


Soru : Y kanalında 2. sıradaki halfop'a X kanalında nojoin numerik değerinde seviye vererek kanala girişini engellemek istiyorum?
Cevap :
//cs access #X add $nick(#Y,2,h) -100


Soru : ignore listemin 2. sırasında olan kişiyi kanalımda ban eklemek istiyorum
Cevap :
//mode #kanal +b $ignore(2)

Hiç yorum yok: